Subject: [DKIM katki]Filmimine ja pildistamine avalikus ruumis
From: "Kerli Vahter" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Wed, 19 Mar 2025 11:06:10 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post
ja kalender.

Tere

Pöördun teie poole teadlikkuse tõstmise eesmärgil.

Avalikus ruumis filmimine ja pildistamine.

Kas inimest võib avalikus ruumis pildistada ja filmida ning selle ka
internetti üles panna? Inimesed videol ja pildid on äratuntavad ja ka
häiritud sellisest tegevusest.

Ette tänades

Kerli Vahter

teenuste juht

+372 5699 5323

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tallinna Sotsiaaltöö Keskus